Den nye profilen er ment å vise bedriftens to sider: det orange står for «Folk» og det blå for «Fag». Foto.no med sine 70 medarbeidere legger vekt på entusiasmen i bedriftskulturen, og mener at lidenskap for foto og video og folk er god butikk. 

Butikken i Bjørvika i Oslo er allerede under utvidelse, og senere i 2022 lover de enda en utvidelse før siste rest av ombygging i butikk og butikkfasader gjøres ferdig.

Skjermbilde 2022-02-01 kl. 10.27.04.pngDet nye salgskontoret til Foto.no åpner i Media City i Bergen, og er lett tilgjengelig med Bybanen. (Skjermbilde fra Google)

I Bergen blir det ikke en vanlig butikk, men et salgskontor som retter seg mot foto- og videoentusiaster, det profesjonelle foto- og videomarkedet og bedrifter som ønsker gode løsninger for strømming og digital innholdsproduksjon. Det blir demo-utstyr og et utvalg av de viktigste produktene rettet mot disse kundegruppene vil føres på lager. Bergens-avdelingen blir bemannet av medarbeidere med lang erfaring og lidenskap for faget, og de vil være kjent for mange fra tidligere: Jan-Erik Hagen, Ronny Larsen og Jare Hovda Moe.

Skjermbilde-2022-02-01-kl.-10.29.41.jpgDen nye salgsavdelingen i Bergen retter seg mot entusiaster og profesjonelle, og ligger sentralt i Media City. (Skjermbilde fra Google)

Adressen i Bergen er Lars Hillesgate 30, og salgskontoret vil være åpent mandag–fredag fra 08:00 til 16:00. Du finner mer informasjon om endringene hos selskapet på Foto.nos nettside.